
Denk mee over de fictieve casus Creatieve werkvormen in de vo-klas
Femke Hoekema is derdejaars student Bestuurs- en Organisatiewetenschap aan de Universiteit Utrecht. Voor haar bachelor scriptie doet zij onderzoek naar hoe docenten in het voortgezet onderwijs denken over onderwijsbeleid – en vooral: of hun mening invloed heeft op de bereidheid om dat beleid ook daadwerkelijk uit te voeren.
Met dit onderzoek hoopt Femke beleidsmakers inzicht te geven in het belang van de mening van docenten bij beleid. Uiteindelijk is het doel dat beleid beter aansluit bij hetgeen nodig is in de klas.
Enquête om van veel verschillende docenten de mening te peilen
In de korte, anonieme enquête komt onder andere een fictieve casus aanbod. Wat vinden docenten van deze fictieve casus?
Het invullen duurt circa 7 minuten. Hierbij bestaan geen goede of foute antwoorden. De enquête is er puur gericht om de kijk van docenten op beleid in kaart te brengen.
Deelnemen kan via deze link
Hartelijk dank voor uw tijd en betrokkenheid!
Met vriendelijke groet,
Femke Hoekema
Student Bestuurs- en Organisatiewetenschap
Universiteit Utrecht